·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2017 00:00 Bu kitabı ortaokul yıllarımda okumuştum. Bazı olayları kavramakta zorlandığımı hatırlıyorum. Ancak yıllar içinde birkaç Elif Şafak kitabı okuduğum İçin biraz da olsa yorumlayabileceğimi düşünüyorum. Sürükleyici bir kitap. Aşkı iki farklı şekilde yorumlayarak bana farklı şeyler kattığını, zorlansam da sürekli merak ettiğimi hatırlıyorum.