8/10
·413 syf.··
Beğendi
·
2017 36. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Eylül 2017 20:53
Bu kitap çok güzel.sürükleyici elimden bırakamadım.doğru ve yanlışın zaman şartlara ve kişilere göre değiştiğini,anlayabildiğimiz gün özgür olacaz.O zamana kadar yargılamamayı başarabilmek benim için yeterli.Çünkü bir noktada bu his kitaptan bize geçiyor.Kızıyor üzülüyoruz.Olayı yaşatıyor bence kitabın en büyük özelliği bu.Karakterler müthiş.
Edebiyat
Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202656,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.