·67 syf.····Okunma: 08 Eylül 2017 00:00 bu kitap bazı nedenden dolayı hemen bitiremediğim bir kitap oldu. hemen bitebilecek bir kitaptı aslında. kitabın çok güzel bir anlatış şekli vardı. Tezer Özlü nün diline bayıldım. her şeyi güzel bir şekilde gözünüzün önüne seriyor. ben kitaba aşık olmadım ama çok sevdim. yazarın diğer kitaplarına da devam edeceğim.