Grange'in en kötü işlerinden birisi Siyah Kan'ı yazmaya karar vermiş olmasıdır.
Ben bu kitaptan hiçbir zevk alamadım. Her şeyin -katilin bile- en başından belli olduğu bir romanı okumak çok zor geldi bana.
Bildirdik Grange anlatımı ile farklı bir son ile karşılaşıyoruz. Ancak sonu görünce "Bu muydu? " diyorsunuz. "Eh, iyiymiş o zaman. "
Grange anlattığı coğrafyalar ile tanınan bir yazar. Bu kitapta da bizi Güneydoğu Asya'ya götürüyor. Kitabın en güzel yerleri buralar bence.