·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Eylül 2017 02:18 Ilk kez bir kitabı okuduktan sonra "kendime geldim" dedim. Sanki yillarca bu kitabi beklemissiniz hissi uyandırıyor. Her anlamda muhtesemde. Bir insanin kitaoliyinda defalarca okumak istedigi kitaplar nadir olur. Bu kitap benim icin tam anlamiyla öyle:)