Bedava olmasa da terapi
10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2024 54. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2024 13:00
"Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu birdenbire. "Cesaret," diye mırıldandım. "Sarılsana bana." Uzun bir bekleyişin ardından bu ikiliye tekrar kavuştuğum için inanılmaz mutluyum. Kitabın daha ilk sayfasını okurken ait olduğum bir yere geri dönüyormuş gibi hissettim. Serinin içindeki bazı benzetmeler ve cümleler beni inanılmaz rahatsız ettiği için buraya girdiğim puanlar hep 9 ama bu seri benim kalbimde 10/10 bir seri. 2. kitaptan sonra 3. kitaptan önce okunması gereken bu kitapta Nova ve Daren'in dünyada geçirmek zorunda kaldıkları günleri nasıl değerlendirdiklerini okuyoruz, yani 300 sayfa boyunca Darenova okuyoruz, terapi gibi geldi bana gerçekten, ihtiyacım olan şey bu kitapmış. Okurken o kadar çok sırıttım ki yanaklarım ağrıdı o derece güzeldi. Kim ne derse desin ben Daren'ciyim. Arın'ı pek sevmiyorum ve Arın ile Nova'yı shipleyenleri anlayamıyorum. Arın ve Nova arasında özel bir bağ var ama bu aşk değil, sevgi değil ve Arın Nova'ya göre biri değil. Nova deli dolu bir insan ve Arın onu kısıtlamaya çalıştı, defalarca kere. Ben onların Lord-Varis bağını bile okumaya dayanamıyorum o derece sinir oluyorum Arın'a. Ve kitabı okurken şunu fark ettim, ben seriden çok Daren'i seviyormuşum gjhdgsjdh arkadaşım inanılmaz laf atıyor bana bu konuda. "Daren salak," diyor başka bir şey demiyor. Böyle düşünen çok fazla insan var ama dediğim gibi ben Daren'den razıyım :) Sırada 3. kitap var, beni mahvedeceğini biliyorum 3. kitabın ama 4. yü beklemeden okuyacağım artık sabrım kalmadı. Seriyi öneriyorum, lütfen lütfen okuyun. "Kaç yaşındasın sen?" Neredeyse kahkaha attı. "Elemental'da kaç yaşındasın diye sormayız, ne kadar yaşadın diye sorarız. Hayatta olduğun yıllar değil yaşadığını hissettiğin anlar önemlidir." "Ne kadar yaşadın, Daren?" "Ne zaman doğdun, Nova?"
HGOİ
Ejderha ve YıldızN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,281 okunma
·
1 +1'leme
·
3.412 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Arın hakkındaki düşüncelerin üçüncü kitabı kolaylaştıracak ama ben biraz daha farklı düşündüğüm için ağır geldi
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Arını başından beri çok sevmiyorum, gücüne hayranım ama davranış şekli hoşuma gitmiyor
Bu kitap bana da terapi olacak umarım. Tatile bir girelim de. Ben de sonuna kadar Daren'cıyım. Arın çok itici geliyor, ısınamıyorum. Daren'ı niye sevmiyorlar bu arada? Çok garip geldi şu an. 😶
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Neymiş efendim Daren Novayı dalgaya atmış neymiş efendim Novanın izini almış, Arın durduk yere kızla uğraşırken sorun yok, Daren kızı korumak için tüm bunları yaparken nasıl yapabiliyor oluyor öff
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Geçen sene doğum günümde okuyup bitirmiştim, hayatımın en prime doğum günüydü
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Kitaptaki Darenova sahnelerini okurken dinleyebilirsiniz <3 open.spotify.com/playlist/2Szk9d...
Ejderha ve yıldızı okumadan deliler ve cellatları okursam sorun olur mu
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
İdil Erarslan şimdi kitapta full sahip sahneleri var. Sadece bir kere novanın arınla ilgili bir sorunu hissettiği bir okyanus sahnesi var önemli olay var mı desen o derdim ama onun da bahsi hiç geçmiyor sonradan, yazarın kendisi de atlayabilirsiniz diyor
Reklam
ben ilk kitabi okurken arina kopek gibi asiktim ama 2. kitabi okuduktan sonra ben bi darenci oldumm üfffff arinin yuzune bakmaz oldum o denli VEE arin ile nova arasinda bi bag var ama bu ask degil sevgi degil ve arin novaya gore biri degil dedigin yere imzami cakarim
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
sueda çiğel yani ben de biraz sevmiştim ekhejeje ama şu an tekrar nefret ediyorum
Son alıntıya ölüyorum, kalbimde saklamak istiyorum 😭😭
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Dimi ama😢