Benden daha kötüsü varsa oda sensin
9/10
·312 syf.··
2024 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2024 00:00
#KİTAPYORUMUM Hayatım boyunca bir romantik kitabı övecegim aklımın ucuna bile gelmezdi. Amaaa, evet yerden göğe kadar bu kitabı övmeye geldim bal peteklerim. Ben bu kitaptan razıyım be. Kitaptan bahsederken bir çok kişi ve kitabın arka yazısında Doktor Who( ne kadar izlememiş olduğum bir seri olsa da) , Marvel , Star Wars, Harry Potter ve nicelerinden bahsediyor oluşu direkt beni kalbimden vurmuştu ve ben bu kitabı okumalıyım demiştim. Bu evrenler ile bağlantısı ve kapak tasarımı ile kafamda canlanan çok farklı bir konuydu ama beni romantik bir kitap karşıladı... Hayatımın şokunu yaşadım. ( Ana tema romantik kitap sevmiyorum malesef). Ama buna rağmen kitaba aşık oldum . Genel romantik kitaplar da olan vıcık vıcık sahneler ya da aşktan aptal saptal işler yapan karakterler asla yoktu ( kız başta yapıyordu öyle şeyler kabul). İlk elli, yüz sayfa biraz klasik romantik kitap havasındaydı. Karakterin on yedi yaşında oluşuna güvenen yazar da karakterin saçma davranışlarını zirveye çıkarmıştı, kız ana karaktere aşırı uyuz oldum o yüzden, dilinin asla kemiği yoktu. Yani bende dobra biriyimdir ama az sus be kızım dedim. Başta kıza uyuz olduğum kadar erkek karaktere de uyuz oluyordum, kaşınıyordu çünkü kskskskdksala ama kız o kadar ağır sözler ediyordu ki asla tutar dalı yoktu geçerli mazereti yoktu bu yüzden erkek karakterin yaptıkları hiç bir şey oldu ama bu durumdan puan kırmadım çünkü karakter gelişi mi vardı ve bu o kadar güzel işlenmişti ki bayıldım çok uzatılmamış olması da harikaydı. Başlarda kız da kendimi görmem de ayrı bir olaydı . Tabi ki kitapta sadece ramantik olaylara odaklanılmamıştı, kitapta ki karakterin hepsi on yedi yaşında lise öğrencileri ve dahi öğrenciler özel bir akademisyen gidip herkesten daha zor derslerim görüyorlar ve bu akademide yolunda gitmeyen bir şeyler var. Karakterin kendi aralarında ki olayları ve karakter gelişimini okurken bir yandan da bu gizemi çözüyorlar. Belli bir yerde kodlama bilgisi gereken bir sorun ile karşılaşıyorlar ve teknik bilgi veriliyor oralarda biraz sıkıldım malesef ki. Ve gelelim herkesin düştüğü olaya Doktor Who, Marvel, Stars Wars gibi verenlerin var olması. Kız karakterimiz tam bir çizgi roman kurdu her türlü seriyi izlemiş okumuş, her şeye hakim. Kitapta da sürekli o evrenlere atıfta bulunuluyor kız hemen ne olduğunu anlıyor falan çok tatlış sahnelerdi. Ben geçen bir çok evreni bilmiyordum ya da izlememiştim ama çok eğlendim hepsini not aldım izlemek ve okumak için sabırsızlanıyorum. Yazarın kalemine sağlık .
2024 Okuma Raporları
Benden Daha Kötüsü Varsa O da SensinLily Anderson · Artemis Yayınları · 202357 okunma
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.