2/10
·368 syf.··
2024 12. kitabı
sırf booktok'da beğeniliyor diye okudum okumasam da olurmuş, yazık oldu.. çeviri çok kötüydü imla hatasından gözüm kanadı. konu fikri iyiydi ama asla işlenememişti kitapta. dark-rom yazıcam diye (ki s€ks her zaman satar) konuyu mahvetmiş yazar. gram sevmedim 2 puanda konunun güzelliğineydi. okumayın okutturmayın!
Edebiyat
Acıtıyor mu?H.D. Carlton · Lapis Yayınları · 202243 okunma
·
186 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.