Onur

@runocb
4/10
·268 syf.··
Beğendi
·
2017 5. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2017 22:40
Kitap sıkıcı başlıyor sonradan yine sıkıcı ilerliyor. Ben ilk defa bir Sabahattin Ali kitabında sıkıldım. Gelelim kitabın içeriğine şimdi içeriği kimine göre güzel kimine göre kötüdür. Peki ben beğendim mi? Yani hem beğendim hem beğenmedim. Ama okumanızı tavsiye ederim. Okuyun ve fikrinizi söyleyin. Spoiler vermek istemediğim için uzatmıyorum. İyi Okumalar
Edebiyat
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.