Edebiyatın emeklediği zamanlar olması hasebi ve yazıldığı dônem dikkate alındığında iyi bir kitaptı diyebilirim. Konusunun aleladeliğini göz ardı edilerek bir "Osmanlı gezintisi" yapmak için okunabilecek bir kitap. Namık Kemal'in İntibah'ına bayılmıştım ve gözlerim dolu dolu olmuştu. Mukayese edecek olursam İntibah birkaç kat daha evladır.
Keyifli okumalar.