“Beni bırakıp gitmeseydin, belki unuturdum seni,”
Aşk
··3 alıntı·
11 +1'leme
·
26,7bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yani, "O kadar zorsun ki şuan belki de yanımda olsan bu kadar istemezdim seni,sen beni istemediğin için ben seni unutamıyorum isteseydin bu kadar da değerli olmazdın gözümde." demek istemiş ... İnsanoğlunun garip hissiyatları var cidden,zoru seviyor,imkansızı istiyoruz ...🙄
Yarım kalan her şey tamamlanmaya ihtiyaç duyar 😢
Beni bırakıp gitseydin, belki unutmazdım seni ' demiş ☺️
Zeigarnik etkisi… psikoloji yanılmaz.
Bıraktığı mezarlığın çiçek actığını görmesi için bekliyorum 🙃