·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2010 00:00 Çocukluğumun en güzel hatıralarından biri olmakla birlikte aynı zamanda en dramatik hatırası da olabilir. Aytmatov güçlü kalemiyle her bir duyguyu o kadar güzel işlemiş ki, okurken hissettiğim o heyecanı, üzüntüyü, umudu, acıyı yıllar geçmesine rağmen dün gibi hatırlıyorum.