·261 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2015 00:00 Deniz subayı olarak katıldığı ikinci dünya savaşındaki insanın kan dökme arzusundan etkilenen İngiliz yazar William Golding 1954 yılında “Sineklerin Tanrısı” adlı eserini yayınlamıştır.Golding bu kitabında ıssız bir adada bir koruyucu olmaksızın yalnız başına kalan 6 ile 12 yaşları arasındaki çocukların medeniyetten uzak ve tüm otorite kavramlarından izole olan bu yerde insan doğasına bir dönüş yapmayı planlamış ve sonuç olarak insanın doğası gereği kötü olduğu kanaatine varmıştır.Üniversite 3.sınıf seminer konum olan "Sineklerin Tanrısı" dikkatli okunduğunda kötülüğün nasıl şekillenip ortaya çıktığını basit bir kurgu ile anlatmaktadır.Okuması çok keyifli merakta bırakan bir roman.Okurken sembollere dikkat etmenizi tavsiye ederim.