Herkes dönüp dolaşıp bir kez daha okumalı bu kitabı
Puan vermedi·256 syf.··
2019 28. kitabı
·
61 günde okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2019 14:53
Birinci okumamın üzerinden yıllar geçtikten sonra bir kez daha okumak istedim . İlk okumamda ne kadar da romantize etmişim kendi içimde . Şimdi çok başka duygular içindeyim . İlk okumamda otobiyografik bir kitap olduğunu da bilmiyordum . Ama yine ben o yönlere bakmadım . Macide karakterine üzüldüm resmen bu kadar saf duygularla birini sevmek ve her şeyi iyiye yormak ne kadar uzak bu çağa . Ömer'in de bir o kadar korkak bir erkek olması . Bir kadını tutup elinden evleniyorsan , böyle aşk nameleri diziyorsan bu kadar kötü niyet beklenemezsin . Neredeyse düşman olacak seviyeye gelemezsin . Nihat da ayrı bir saf . Bunlar gerçek dünya da var olacak insanlar mi gercekten . Bir kadın beş parasız halinde yanındaysa ondan kötü niyet beklemem ayıptır .... Otuzlarımın ortalarında bir kez daha okumam gerek diye düşünüyorum bu kez nasıl duygular içinde olacağım merak ediyorum . Sabahattin Ali iyi ki var olmuş .
Edebiyat
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209bin okunma
·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.