Tek solukta çok rahat okunabilecek türden bir kitap. Baktığımızda gayet kısa da bir kitap. Sonu beklemedigim bir sekilde bitmisti belki düşündüğümüzde evet olabilirligi olan bir sondu fakat ben daha klasik şeyler beklemistim. O açıdan beklentimi fazlasıyla karşıladı diyebilirim. Okumanızı tavsiye ediyorum.