Puan vermedi·163 syf.····Okunma: 11 Eylül 2017 08:10 Turgut Özakmanın akıcı üslubu ve altı çizilecek derinlikteki cümleleri bu kitabın en güzel kısmıydı. Kitabın hikayesi ise ne yazık ki pek etkilemedi beni. Sanırım bu kitap ile ilgili beklentimi çok yüksek tutmuşum. Fazla abartılmış, fakat okunulabilir, güzel bir aşk hikayesi.