Ne Yaptıysam Allah Rızası İçin Yaptım!
10/10
·280 syf.··
2024 10. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 07 Mayıs 2024 22:18
Bu ay eşimin seçimi ile bu kitabı okuma kararı aldım. Sonra kitaba daha yeni başlarken bile bir heyecan ile iyi ki bu kitabı okumaya başlamışım dedim. Çünkü son zamanlarda ağırlık olarak yeni dünya düzeni konularına yoğunlaşmış biri olarak bu kitapta da o konuları gördüm. Daha yıllar önce Erbakan hocanın bunları bilip bunlarla savaşmak istemesi beni çok derinden etkiledi. Keşke dedim, keşke yaşasaydı da bu ülkenin başında olsaydı ve bu ülkeyi süper güç haline getirseydi. Ama her zamanki gibi ona da fırsat vermediler. Erbakan hocaya karşı bir sevgim vardı ve bu kitapla birlikte daha iyi tanıyıp ona muhabbetim daha da çok arttı. Kitabın sonunda şöyle bir şey yazmış; "Ben bu mücadeleyi ikbal, makam, şöhret veya seçimlerde bana oy versinler diye yapmadım. Ne Yaptıysam Allah rızası için yaptım." Evet bu dediğine canı gönülden inanıyorum. Allah rızası için yaptığını kitapta tüm iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Elinizden geldiğince okuyun, okutturun ve hediye edin. İlk ben başladım Buse demir hediye ettim Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşaAllah.
Edebiyat
DavamNecmettin Erbakan · Mgv Yayınları · 20176bin okunma
·
141 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Teşekkür ederim arkadaşım iyiki sen...🥰😘
İS RA
Gönderi Sahibi
🫂🥰😘