Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar ya da iyi geceler...
Kitabımızı ben çok beğendim, takıntılı aşk türünde içerikleri tüketmeyi severim zaten. Ama kitabın sonunda adamın tepkisi beni tatmin etmedi, o yüzden 1 puan kırdım. Ama bence çok akıcı bir dil ile yazılmış ve konusu da gayet ilgi çekici, herkese öneriyorum.
Aynı yazarın kitaplarından devam edeceğim mutlaka.
Stefan ZweigBilinmeyen Bir Kadının Mektubu