Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Muhteşem Gatsby'e biraz kulak misafirliğiyle(leo abimiz filminde oynuyormuş),biraz instagram önyargısıyla(herkes abartıldığını söylüyordu) tanıştım. Önce kitaplıkta beklettim,okumam sıkıcıdır dedim, sonra başladım ama hani giriş bölümü beni biraz bunalttı ama sonrasında... yahu bir insan bir kadın için nelere katlanır abicim? Ne yapıyorsun? O kadar cool gözük, hiçbir zaman ser verip sır verme ama sonra bu hallere düş. Birde evli kadın,gerçi kocasından dolayı evliliği düşürebiliriz ama yani üzüldüm bu kitapta. Baya ağladım, ben zaten her duygusal şeye ağlıyorum ama bu kitaba öyle böyle ağlamadım. Yazık oldu,keşke aşık olmayaydın,bu hallere duşmeyeydin ama biraz...geç sanki değil mi?