8/10
·384 syf.··
2017 5. kitabı
Bazı arkadaşlarım da dahil, birçok okuyucu gibi bu kitabı Adam Fawer'a yakıştıramayanlar var. Ama ben böyle düşünmüyorum, çünkü olasılıksız 'ı okumaya fırsatım olmadı. İlk bu kitapla tanıştım onunla ve kendisi de kitap için üstüne basa basa "çocuklar için bir hikaye yazmak istedim" diyor. E bende çocuk ruhlunun(acaba..?) teki olarak okuyorum ve gerçekten beğeniyorum. Oz hikayesini kulaktan dolma bir şekilde biliyordum ama bu kitabı heyecanla okudum ve benim Oz hikayem Adam amcaninkidir. Biraz ürkütücü yerleri vardı, hani ben bile garipsedim ama sevdim kitabı, yani belki Olasılıksız 'ı okusam fikrim değişir ama bence afişlerinin istanbul'un birçok yerine asıldığı bu kitap okunmayı hakediyor. Iyi okumalar ^_^
Edebiyat
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.