Herkese hayırlı geceler yada hayırlı sabahlar mı demeliyim bilmiyorum. Kitap serinin ikinci kitabı. Ve ne yalan soyleyim ilk kitaptan daha çok hoşuma gitti. Fazlasıyla olay vardı, bir kaç tahminim vardı lakin sonlarda ters köşe olup bana "yok artık" dedirttiği sahnelerde oldu. Özellikle son 100 sayfa ayrı bir şeydi. En son kitap okurken nezaman ağladığımı hatırlamıyorum, ama bu kitabı okurken bu gerçekleşti. Bende bu yüzden okumuştum zaten. Hedefim kitapta ağlamaktı :) tabi ben ağlamayı bam başka bir sahnede beklerken sonda böyle olaylardan ötürü ağlayacağım aklımın ucuna gelmezdi. Ben çok beyendim. Özellikle son sayfaları piskolojimi tamamen alt üst etti..öyle yani, ben okuduklarımı sindirmeye çalışırken uyumayı deneyim. Artık ne kadar mümkünse o.. Yaralasar - 2Maral Atmaca