·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2017 01:19 Kitabı okuyup okumamakta kararsız kalıp en son okumaya karar verdim. Ama iyi ki de okumuşum. Akıcı bir dile ve sürekli merak uyandıran bir içeriğe sahip. Beğenemediğim ve sıkıldığım tek nokta kitaptaki kahraman Winston'un okuduğu kitabın içeriğinin uzun tutulması ve insana başka bir kitaba başlamış hissi vermesi. Onun dışında güzel ve okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.. :)