Puan vermedi·679 syf.··Beğendi
· Serinin ikinci kitabı ilkinden biraz farklı. İlk kitapta karakterlerin dışında bir olay anlatılırken, ikinci kitapta birden karakterlerin içine giriyoruz. Karakterlerin bizzat kendilerini ilgilendiren sorunlar var. Birinci kitapta da vardı ancak bu kadar değil.
Larsson okuyucuyu olayın içine çekmeyi başarıyor ve sayfa sayısı ne kadar fazla olmuş olsa da kendini okutuyor.