Bu kitap sanırım serideki en az sevdiğim kitap olabilir çünkü depresiflik /depresyonluğu ben bu kitapla tanımıştım.
O zamanla benim minik kalbim böyle şeyleri bilmiyor tabiki vğgşgşf (11/12 yaşımda okumuştum )
Burda benim en sinir olduğum şey Bella yani çünkü edward onu terk ediyor. Ve Bella Allahsız gibi haydağğ koşuyor Jacıba...
Bu bile sinir olmama yetti bile çünkü Jacon o kadar kanser Birisiki Bellayıda anlamıyorum neden böyle birisinden hoşlanırsın ki
Onun dışında Edward'da hakkettiysek eyw cidden bizi hem terk ediyorsun sonra da intihar etmeye kalkıyorsun.Yapma böyle şeyler şcşcşfşcşf
Puanım 6-7 arası çok değişken bir puana sahip