Yeniay (depresyon mood)
6/10
·440 syf.··
2024 3. kitabı
Bu kitap sanırım serideki en az sevdiğim kitap olabilir çünkü depresiflik /depresyonluğu ben bu kitapla tanımıştım. O zamanla benim minik kalbim böyle şeyleri bilmiyor tabiki vğgşgşf (11/12 yaşımda okumuştum ) Burda benim en sinir olduğum şey Bella yani çünkü edward onu terk ediyor. Ve Bella Allahsız gibi haydağğ koşuyor Jacıba... Bu bile sinir olmama yetti bile çünkü Jacon o kadar kanser Birisiki Bellayıda anlamıyorum neden böyle birisinden hoşlanırsın ki Onun dışında Edward'da hakkettiysek eyw cidden bizi hem terk ediyorsun sonra da intihar etmeye kalkıyorsun.Yapma böyle şeyler şcşcşfşcşf Puanım 6-7 arası çok değişken bir puana sahip
Edebiyat & Roman
YeniayStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201719,5bin okunma
·
149 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.