·705 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ağustos 2017 00:00 Sadece bir katilin kendisiyle kavgasını değil aşkı,halkın çürümüşlüğünü ,iyilik algısının çöküşünü anlatır.Dostoyevski bu romanında mesaj vermek isterken diyalogları kullanır bence bu da kitabın değerini arttırmıştır.mutlaka okunması gerekir