Günümüzdeki gibi entrikalarla,yalanla,güvensizlikle,sevgisisizlikle,birbirimize düşmanca bakmayla ve en önemlisi adaletsizlikle yaşamaz.
Hayata sevgi dolu bakmakla .Nitekim bu insan oldugumuzu hatırlatır bize ve insanca yaklaşırız diger insanlara.
İnsani degerler açısından okunması gereken bir şahaser. İnsan olmak için bir dine bağlı olmanıza gerek yoktur.
Kim yanında lamborgini götürmüş ki , ben götüreyim . Dedittirir:)