Seni...
… üç gecedir arka arkaya rüyamda gördüm. Bir ve aynı ağacın altında oturuyoruz. Dünyada yalnız ikimiz kalmışız ve buna rağmen canımız sıkılmıyor. Ve birbirimizi seviyoruz.
Sayfa 289
··1 alıntı·
2.026 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nazım ı okumak evvvela yok olanı var etmekte gibi bir şeydir. Ama nazımı anlamak herşeyin üstesinden gelebilmek kadar da güzel bir şey