Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Yaklaşık bir sene oldu. Dönüşüm hakkında okumayanlar için şunu söyleyebilirim ki bu kitaptan teorik olarak birşey beklemeyin. Teoriden uzak, yaşanmışlara dair, çoğu insanın bir dönemine benzetebileceği ve hislerinden parçalar bulabileceği bir böcektir.