Testesteron olmazsa savaş, cinayet, hırsızlık, tecavüz olmayacaktır.
Sayfa 240·Kitabı okudu
·1 alıntı·
2.085 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Testesteronın çok olması kadar östrojeni de tehlikeli kılar ki testesteron kadar afişe edilemdiği için sesi çıkmaz :))) emine belki ondan daha suçlu ...
emine
Gönderi Sahibi
Belki de güzellik 😉🤞
emine
Gönderi Sahibi
Yok hayır. 🤷‍♀️🤦‍♀️ Cümlenin devamı şöyle; " Biz onların cinsel organlarını kesecek olursak belki o zaman hayatta bir kerecik olsun kadınlarına ne yaptıklarını düşünürler. " Sünnet edilen bir kadının serzenişi. 🥺