Tᴜ̈ʟᴀʏ✵

Tᴜ̈ʟᴀʏ✵
Hafiften kafadan gidik oluşumun prenses kimliğime ayrı bir hava kattığını düşünüyorum Gülümseyerek gitmeli, başka çare yok.!
Sizin hiç babanız öldü mü?Benim bir kere öldü, kör oldum..
Bazen olmadık yerlerde görüyorum onu.Öyle bir bakıyor ki içimde civcivler zıplamaya başlıyor.Sarılayım mı biraz diyorum, gülümsüyor.Sonra kaybolup gidiyor işte. Hayal görmenin en kötü tarafı dokunma isteğini karşılayamamaları. Çünkü üstünden ne kadar zaman geçerse geçsin mutlu görüntülere rastlamak halen mümkün. Ölülerin en kötü huyuysa konuşmamaları. Allah, keşke diyorum, hiç olmazsa bu kadarını ayarlasaydı **Babaların sesi çok özleniyor*
Reklam

Tᴜ̈ʟᴀʏ✵

, bir kitabı okumaya başladı
Murathan Mungan
8.2/10 · 3.165 okunma

Tᴜ̈ʟᴀʏ✵

, şu anda okuyor
%5 (25/448 syf.)
Osman Balcıgil
7.6/10 · 34 okunma
Kimse gibi olmayıp, hep kendi gibi kalan yanım,İyi ki doğdun.
AŞKIMSIN Yalnız seni sevmişim hayatta Yalnız seni seviyorum. Yalnız seni seveceğim
Sayfa 141
Alıntı
Reklam