·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2017 12:09 Vay be nasıl bir kitaptı.Kitabı okumadan önce daha farklı düşünmüştüm.
Romanın kahramanı K. kendisinin neyle suçlandığı bilmeden, saçma bir hukuk ve adalet anlayışıyla kendi davasını çözmeye çalışırken yaşandığı olayları anlatıyor.
Gerçekten müthiş bir kitaptı.Kafka kitapları gerçekten başka.