İlk çıktığı zamanlar -ki daha ikinci kitabı bile çıkmamıştı- okuduğum bir romandı. Sırf kapağı şekilli ve karton kapaklı olduğu içinde almıştım. Ayrıca herkes okuyordu.
Yazarın dili akıcı. Hiç yormuyor. Ancak konu pek ilgi çekici gelmedi bana. Sadece daha önce göremediğim bir şey gördüm. İçerisine polisiye olgular yerleştirilmiş fantastik bir kitap. Zevk için okunabilir.