8/10
·864 syf.··
Beğendi
·
20 günde okudu
·
2024 53. kitabı
Hanya Yanagihara
8/10 · 5,6bin okunma
·
104 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ayy ben de aldım bunu. Hiç keyifli bir okuma olmayacak ama. Lafın gelişi keyifli okumalar. 🥺🦋
gizem
Gönderi Sahibi
teşekkür ederim🥺 uzun bir süredir kitaplığımda bekliyordu şimdi zamanıymış başlamış bulundum. çok merak ediyorum umarım severiz🤍✨
Hayatımda okumayacağım bı kaç kitaptan biri. Umarım sana çok zarar vermez
gizem
Gönderi Sahibi
başta çok beğenmiş övüyordum ama artık cidden herkesin okumaması gerektiği düşüncesindeyim. devam edemeyeceğimi düşündüğüm yerler oldu. çok zorlayan bir kitap, evet güzel ama hayat zaten yorucuyken bu kadar da kendimize acı çektirmemize gerek yok...
gizem
Gönderi Sahibi
jude keşke sarılabilsem sana ve düşündüğünün aksine nasıl da değerli olduğunu hissettirebilsem🥺
Allah yardımcın olsun. Benim okumam aralıklı olarak neredeyse bir sene sürmüştü ve üzerinden 4 sene geçmiş olmasına rağmen hala unutamadım. Gördükçe aynı acıları yaşıyorum
gizem
Gönderi Sahibi
teşekkür ederim... başlarda güzel kitap yazım dili de öyle diye düşünüyordum da ama bir yerden sonra o kadar ağır gelmeye başladı ki. yazar nasıl yazmış hayret ediyorum
allah yardımcın olsun...
gizem
Gönderi Sahibi
çok korkuyorum ve hiç başlamamam gereken bir dönemde başladım ama sanki beni çağırdı daha fazla erteleyemedim...🥹🖤