"Hayatını yaşamayan birisi ölse ne yasaşa ne?"
Sayfa 40 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
8,3bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Emre hepimiz ölmüşüzde ağlayanımız yok😊
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm. Polat😂
Kulağıma Müslüm Gürses'in sesinden gelen nameler; "Pa-ram-par-çaaaa, pa-ram-par-çaaaa..."
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Hayatı yaşamayı Zor hale getirenler çok bu ülkede.. özellikle iş verip gram gram para veren işverenler...
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😓
Onun hayatını çalanlar için bir yikimdir. Çünkü daha kullanılacak biri kalmamıştır.
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😓🥲
Doğru söze ne denir
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😇