·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2024 10:02 Ruslar şiir yazamaz ki dedi çok sevgili biri :)
Şiirden ziyade öykü tadındaydı kitap, günlük olayları geliştirip açmış ve şiir tadında kondurmuş sevgili Aleksandr Puşkin...
Şiirler gençlik ve sürgün dönemlerin de yazılmış hoş çok genç yaşta eşi için girdiği düello da yaşamını kaybetmiş yazarımız. Akıcı bir dili var insanı sıkmıyor yüzbaşının kızı kitabını okumuştum öncesinde o zaman da keyif almıştım. Bir klâsik olarak bütün kitaplıklar da olması gerekiyor bence. Keyifli okumalar..