Puan vermedi·475 syf.··Beğendi
· Bu kitabı okumayan kalmamıştır herhalde.
Kitabı bitirdiğim ilk an Adam Fawer bu kitabı filmi çekilsin diye yazmış dedim. Çünkü okuduğum romanlar arasında sinematiksel bir anlatıma en çok sahip olan roman bu idi.
Romanın başarısı büyük bir ihtimalle o güne kadar anlattığı konunun hiçbir kitapta değinilmemiş olmasından ileri gelmektedir. Tabi Fawer'ın o akıcı anlatımını da unutmamak gerekiyor.