Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
· Bir serinin başlangıcı.
Hepimiz Dave Gurney'i sevdik. İçimiz ısındı ona.
Bu kitap bence serinin en iyi kitabı. Bırakın kurguyu falan sonu çok güzel bitiyordu.
Arkadaşıma başlattığım bir seriydi ki o benden önce tamamladı. Buradan anlaşılıyor ki kitap kendini okutturuyor.