·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Eylül 2017 23:36 Öncelikle roman okuru olan ve bilimsel kitap okumaya cesaret edemeyenlere önerebileceğim; okuması kolay, akıcı, bir belgesel izleme tadında bir kitap. Konular biraz yüzeysel olsa da ufuk açıcı ve insanı düşüncelere sevk eden bir eser. Hele benim gibi Sapiens - Homo Deus - Beyin sırası ile okunursa yaşama ve insanlık olgusuna farklı bir pencereden bakmanızı sağlayabilir.Okumanızı öneririm. Saygılarımla....