Kitabın sonunda inanılmaz sarsıldım.Beklenmedik ama çok etkileyici bir finaldi.Haksızlık var mıydı ? bu tartışılmaya değer.
Kitabın başlarında adı geçen isimleri google dan aratıp ,bahsedilen müzikler eşliğinde kitabı okumak ise sanki orada uzaktan izleyen 3.şahıs gibiydim.Bir sinema salonu 3D kalitesinden daha üstün bir izleme .Sizlere de iyi seyirler dilerim :))