tren raylarında başlayan ve o müzmin tilkinin sayfalar süren ve dilini dışarı çıkararak etrafı gözlemlemlemesiyle beni en başından tavlayan ve sayfalar içinde tamamen betimlemeleriyle beynimin tüm kılcal damarlarını açan ve dönemini en güzel şekilde naif ifadeleriyle işleyen enfes bir roman. işin ilgiç kısmı romanın sonuna kadar belleğimin köşesinde acaba o tilkiye ne oldu diye sormadan edemediğim herşeyiyle 10 numara bir eser. yer yer bu kitapla ilgili aklıma gelenleri burada paylaşmadan edemeyeceğim..