·216 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2024 15:01 #okudumbitti
Uzun zaman sonra okuduğum en kötü kitap diyebilirim. Sert eleştirim için önden özür dilerim.
Dili ve anlatımı basit, herkesin yazabileceği bir yazım dili var. En ufak bir edebiğlik içermiyor. Okurken ufak bir edebiyat zevkine hasret kaldım.
İçerik olarak kayda değer hiç bir şey yok.
Nerde hayatın içerisinde bizlere sunulmasına hiç bir gerek olmayan bir kısım var, tatsız tuzsuz çirkin bir bölüm var yazar bunları anlatmış, yanlış anlaşılmasın bunlar sosyal mesaj içerecek şeyler de değil.
Mahallenin miğde bulandırıcı dedikoduları kitabı diyebilirim.
Şiddetle tavsiye etmiyorum çünkü edebiyat böyle bir şey değil.