Okuduğum en güzel kitaplardan biridir. Anlatımıyla olsun, merak uyandıran büyülü ortamlarıyla olsun kesinlikle çok başarılı bir kitap. Okumayan kaldıysa kesinlikle okuyup kitaplığında bulundursun. Hasan Sabbah'ın yeryüzü cennetini herkes görsün. Öfkenizle merakınız birbirine karışsın. Kitabı bitirdiğinizde sizde bıraktığı tadı unutamayacaksınız. İyi okumalar :)