Kitabı okurken gözümün önünden "Aylan Bebek" görseli bir türlü gitmedi. Kitap çağımız sorunlarından göçmenlerin deniz yoluyla Avrupaya geçme yolculuğuna değinmiş. Denizi, denizden geçim sağlayan insanları ele almış. Sürükleyici bir olay örgüsü var. Dili de oldukça sade. Okumanızı tavsiye ederim. Balıkçı ve Oğlu