10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2017 15. kitabı
Okurken çok duygulandım,çok sinirlendim,öfke duydum,sonra çok üzüldüm... Tüm duyguların iç içe geçtiği bir yapıt olmuş..şimdiki dünyamızda ender rastlanan bir dostluk hikayesi..yalnız Emirin bencilce tavrını ve korkakça kaçışını asla affedemedim...
Edebiyat
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.