·312 syf.····Okunma: 01 Haziran 2024 00:38 Doğan Cüceloğlu'nun okuduğum ikinci kitabıydı. Daha önce okuduğum "Var mısın" kitabından sonra bundan beklentim çok yüksekti. Genel olarak hoş bir kitaptı ama "Var mısın"dan sonra beklentimi tam olarak karşılamadı diyebilirim. Bana biraz ağır geldi çok fazla psikolojik terimlere yer vermişti bence kitabı okurken sanki psikoloji dersi çalışıyormuşum gibi oldum bazı kısımlarda :)
Eserin beğendiğim yönleriyse içerisindeki alıştırmalar ve psikolojik testlerle okuyucuyu sürekli aktif tutması ve düşündürmesi oldu. Çoğu konuda hikayelerle örnekler verip konuyu pekiştirmesi de bazı kısımları anlamamı kolaylaştırdı. O hikayeleri okurken ara sıra kendimin de yaptığı yanlışları fark edip dakikalarca düşündüğüm, kendimle yüzleştiğim kısımlar çok oldu. Biraz ağır olması dışında genel olarak hoşuma giden bir kitaptı diyebilirim.