8/10
·160 syf.··
2024 21. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2024 22:38
Oyunculuğu kadar kalemini de çok sevdim Nejat İşler'in. Son derece sade bir dili var, rahat okunuyor. Tüm öyküleri sıradanlığın dışında. Tüm öyküler çok güzel ama ben en çok kitaptaki son öykü "Öfkeli Piçler Bataryası"nı sevdim. Neden mi? Bilemiyorum, ama galiba ben biraz deliyim...
Edebiyat
Ben Hep Senin YanındaydımNejat İşler · Mundi Kitap · 20191,320 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.