·160 syf.····Okunma: 01 Haziran 2024 22:38 Oyunculuğu kadar kalemini de çok sevdim Nejat İşler'in. Son derece sade bir dili var, rahat okunuyor. Tüm öyküleri sıradanlığın dışında. Tüm öyküler çok güzel ama ben en çok kitaptaki son öykü "Öfkeli Piçler Bataryası"nı sevdim. Neden mi? Bilemiyorum, ama galiba ben biraz deliyim...