Çok korkarak aldım okuyamam çok kalın tarih kitabı diye ama hiç öyle olmadı. Sade ve akıcı bir dil ve sizi sıkmadan hüzünlendiren, eğlendiren, öğreten bir kitap. Bu kitaptan sonra Turgut Özakman favori yazar oldu benim için diğer kitaplarını da zevkle okudum.