Patrick Süskind tarafından yazılmış uzun öykü. Bir çocuğun gözüyle, mahallelerinde yaşayan ve kimsenin bilmediği, tanımadığı Herr Sommer’in sürekli yürümesini anlatmasının yanı sıra, o yürürken çocuğun büyümesine ve hayatı öğrenmesine tanık oluyoruz.
Dönem farklı olsa da, büyüdüğüm coğrafyada geçmesinden mi yoksa çocukken benzer şeyler hissettiğimden mi bilmiyorum ama çok etkilendim. Bir yerlerde kendimi buldum öyküde…
Keşke Zeynep’te okusa dediğim kitaplardan biri olarak kitaplığa saygı ile yerleştirdim. Herr Sommer'in Öyküsü