Yani… Alışagelmiş İhsan Oktay Anar anlatımı gibi değilse de… güzel. Ben beklentiye girerek okudum, hikaye içinde hikayelerin çoğalacağını sandım… o nedenle aradığım tadı pek bulamadım… bir Puslu Kıtalar Atlası ya da Suskunlar gibi asla değil. Fakat,
yine de güzel bir kitap.