Puan vermedi·480 syf.··
2024 15. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2024 16:21
Elif Şafak Ustam ve Ben Uzun zamandır kütüphaneden ödünç kitap alıp okurum.. Elim Elif Şafak kitabına gitti bir an.. Önce Havva'nın Üç Kızı kitabını okudum. Sonra elime Ustam ve Ben'i aldım.. Sever miyim, sevmez miyim tereddüt ettim. Tarih gerçekleri ile kurguyu adeta birbirine işlemiş Şafak bu romanında. Okudukça hem fil Çota gözümde canlandı hem de bakıcısı Cihan. Onlar gözümün önüne gelirken arka planda Osmanlı dönemi de oynadı tabii ki. Zamanın saray yaşantısı, saray dışında halkın yaşantısı da yansıtılıyor romanda. Keyifle ilerledi okumam. Sıkılırım sanmıştım, tarihi bir roman olduğunu düşündüğüm için. Ancak Çota ve Cihanın hayat ortağı olarak yaşadıkları serüven benim çok hoşuma gitti.
Edebiyat
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.